вівторок, 16 листопада 2010 р.

Коробочка і дві різдвяні листівочки і ще трішки)))

  Нарешті зробила дві листівочки до наступаючих свят) і задекорувала коробочку) Дуже мені подобається steampunk, тож я вирішила трохи додати елементів цього стилю до коробочки-мені , власне, результат подобається) Ще хочу пофарбувати її зсередини акриловою фарбою )
 Для коробочки використала
- білу коробочку основу
- папір 7gypsies Savannah Collection: Telfair
- марка з метеликом вирізана з паперу Graphic 45 - Le` Romantique
- папір з текстом і зображенням троянди - фрагмент паперу Graphic 45 - Wonderland Classifieds 4500247
- троянди Prima
- половинки перлинок
- кружево
- частинки від годинника, якого мені подарували в "Ремонті Годинників")))






 Для листівок-
- основа перламутровий червоний і темно-золотий картон
- папір з набору Luxury Stuck Collection
- фрагменти паперу Graphic 45 Christmas Past Collection
- половинки перлин і страз
- атласні та органзові стрічки)



І ще кілька листівочок, які я зробила вже давненько, але ще не викладала тут






Дякую за увагу! усіх вас люблю! заходьте!

12 коментарів:

  1. класна коробочка!! листівки чудові!

    ВідповістиВидалити
  2. яке воно все гарне)))
    хотіла б я бути отою подружкою, якій подарують ейфелеву вежу)щаслива))

    ВідповістиВидалити
  3. Ой, все такое красивое!!! Коробочка - шикарная!

    ВідповістиВидалити
  4. скільки краси за раз! все дуже сподобалось, коробочка, мабуть, найбільше.

    ВідповістиВидалити
  5. Чарівна коробочка, я би туди наскладала всі свої стрічки ))) Молодець!
    ще покорила мене листівочка весільна, Супер!

    ВідповістиВидалити
  6. КОробочка просто вау, дуже гарна!! Листівка з дівчинкою в Парижі - мені просто до серця припала і не можу надивитись))

    ВідповістиВидалити
  7. столько красоты сразу!От коробочки глаз не отвести))
    http://sdelanorykami15.blogspot.com/2010/11/blog-post_25.html
    почитай!

    ВідповістиВидалити
  8. Просто в захваті від коробочки!!!!!! Ну і листівки теж дуже гарні!

    ВідповістиВидалити
  9. Коробочка просто захоплююча!!! Дивитися-не передивитися!!!
    А потім ще стільки ж дивитись на кожну з листівок1

    ВідповістиВидалити
  10. переглянула майже весь блог і просто в захваті!!!!!
    роботи не просто чудові, вони - СУПЕРОВІ!!!!!
    а мене тільки недавно охопила скрапоманія і дивлячись на Ваші шедеври виникає величезне бажанн вчитись і вдосконалюватись :)
    з радістю буду Вашим ПЧ :)

    ВідповістиВидалити
  11. Зірочка, дуже дякую за такий теплий відгук про мої роботи! Я аж почервоніла... Дуже щаслива буду, якщо надихну на цікаві ідеї) Бажаю успіху, натхнення, бажання творити прекрасне і віддавати частитнку себе, вкладати себе в рукотворні дива)

    ВідповістиВидалити
  12. Коробочка шикарная! Цвета, детальки - все просто супер. Открыточки все такие разные, но все такие красивые!

    ВідповістиВидалити