суботу, 24 жовтня 2009 р.

Так як я стала ПІФочкою аж (!) тричі, то, відповідно, набираю ПІФочок собі в 3 етапи. Один вже відбувся давно-давно...:)(Готую по-трохи подаруночки для дівчаток) Тепер черга для другого етапу. Тому я ОГОЛОШУЮ про набір своїх ПІФочок!!! Якщо хтось вже став моєю ПІФочкою і хоче ще-не соромтеся-хотіть і буде вам щастя :))) Якщо хтось ще не є ПІФочкою, але хоче-теж хотіть і теж буде вам щастя!!! Пишіть в коментарях, що хочете стати ПІФочками!!!! Чекаю!!!
Юляшка-Кудряшка:)

6 коментарів:

  1. Юля цікава шкурка для блогу :). І взагалі стільки змін :)

    ВідповістиВидалити
  2. Ніколи ще не була піфочкою, бо не встигала залишити коментар. Сподіваюсь цього разу мені пощастить:)

    ВідповістиВидалити
  3. Nastia, звичайно ж ти встигла цього разу. Ти-моя перша ПІФочка 2 етапу. Тепер напиши мені на мейл чого тобі хотілося б отримати і в яких кольорах. Чекаю.

    ВідповістиВидалити
  4. Все дивлюсь, та дивлюсь... Мабуть, я буду твоєю ПІФочкою номер 3...

    ВідповістиВидалити