понеділок, 14 вересня 2009 р.

Знову Тільда та акварельні олівці!



Тільда. Епізод 2.:) І просто дівчинка, яку я назвала Маргошкою, як мою доню:)
В листівці з Тільдою я використала звичайну заготовку для листівки, перламутровий папір, штучні орхідеї, перлини, стрічки з органзи, підвіску, фатин, мереживо і велюровий бордовий картон+ зелений папір з візерунком, який зробила сама). Для листівки 2, взяла текстурований картон, флізелін, метелика, папір для подарунків, сітку , фатин і стрічку з магазину Яни.

5 коментарів:

  1. Мені дуже подобається, як сміливо ти поєднуєш різноманітні матеріали, й як органічно це все в тебе виглядає в результаті :-)

    ВідповістиВидалити
  2. дуже гарно розмальовано. а як робила зелений папір з візерунком?

    ВідповістиВидалити
  3. Lastivka, папір я робила в фотошопі.)

    ВідповістиВидалити
  4. проивет я ЛЮДМИЛА ЕСЛИ ПОМНИшь вместе играли в солянку, я пришла к тебе в гости.А ты немного скромничаешь оказывается ты скрапуха ещё та.Если срочно нужен будет специальный цветочек пиши я тебе сделаю.Очень понравились твои Тильдочки с компа у меня расплываются. Умничка!

    ВідповістиВидалити
  5. milena60-Людмила! Звісно ж я пам"ятаю тебе! Дуже приємно познайомитися! Дякую за комплімент. А що там на рахунок квіточки? Можеш мені надироколити їх, так? Чи я щось неправильно зрозуміла? :)

    ВідповістиВидалити